Wikia

Babs Seed

Babs seed is het nichtje van Apple Bloom. Ook zij heeft nog geen Cutie mark. In de aflevering "Een rotte appel", ontmoet Apple Bloom haar voor het eerst. Ze komt uit Manenhattan.

Geschiedenis Edit

Wanneer Babs in Ponyville arriveert, wil Apple Bloom haar het clubhuis van de Cutie Mark Crusaders laten zien, en haar lid maken van de Cutiemarkclub. Even later komen ze Diamond Tiara en Silverspoon tegen, die hen uitmaken voor " Blanco flanken ". Babs wil niet gepest worden en sluit zich aan bij hun gepest. Op het einde van de aflevering vertelt ze, nadat ze door de Cutiemark clubleden gered wordt, dat ze in Manenhattan gepest werd om haar blanco flank en dat ze hier ook niet gepest wilde worden. Ze wordt vrienden met Apple Bloom, Swettie Belle en Scootaloo en ook lid van de Cutiemarkclub.

In "De appel familie reünie" spreken Apple Bloom en zij af. Ze worden echter heel de tijd opgehouden door spelletjes van Applejack.

In "Bloom en Doem", blijkt zij haar Cutiemark te hebben. De overige clubleden sturen haar een troostpakketje, omdat ze dan geen lid meer is van de club.

Uiterlijk Edit

Babs is een vrouwelijke aardpony met een bruinige vacht. Ze heeft korte fuchsiaroze manen en een korte fuchsiaroze staart, die ze altijd voor haar flanken houdt. Ze heeft felgroene ogen.