Wikia

Sjabloon:Infobox song

LyricsEdit

[Apple Bloom, Sweetie Belle, and Scootaloo] Yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

[Apple Bloom]  Eerst was babs voor ons echt zo super, super lief. Een nieuwe vriendin, en een echte hartendief.

[Scootaloo]  Toen merkte wij in eens dat zijn nooit echt lief is geweest. Ze ging van babs, ja, naar een pestkop en een beest.

[Sweetie belle] Alles wat we doen, ze is ons telkens voor.

[Apple Bloom, Sweetie Belle, and Scootaloo] Pestkop, pestkop, wat moeten we nou? Want ze zit achter ons aan, we moeten weg, hier ver vandaan. Pestkop, Pestkop, Heeft ze pik op jouw. We moeten rennen, moeten weg, moeten vluchten kom maar gauw. Pestkop, pestkop, ze is een pest, pestkop.

[Apple Bloom] Vluchten voor een pestkop, ik weet dat dat niet klopt, maar wij houden niet van ruzie en we zoeken het nooit op.

[Scootaloo] Ze blijft niet lang hier, ik denk dat het nog even duurt, tot die tijd, ja, blijven wij maar uit haar buurt, alles wat we doen, ze is ons telkens voor.

[Apple Bloom, Sweetie Belle, and Scootaloo] Pestkop, pestkop, wat moeten we nou? Want ze zit achter ons aan, we moeten weg, hier ver vandaan. Pestkop, Pestkop, Heeft ze pik op jouw. We moeten rennen, moeten weg, moeten vluchten kom maar gauw.

Waarom doet zij zo rot, zo vervelend en zo bot. Wil je het niet, een vriendin zijn, moet dit echt zo, ja, dit doet me best pijn

Pestkop, pestkop, ze is een pest, pest- Pestkop, pestkop, ze is een pest, pest- Pestkop, pestkop, ze is een pest, pestkop.

My Little Pony FiM (Dutch) Babs Seed-001:44

My Little Pony FiM (Dutch) Babs Seed-0

Around Wikia's network

Random Wiki